КАКВО Е УДЪЛЖЕНАТА ПРОДУКТОВА ГАРАНЦИЯ?

Удължената продуктова гаранция осигурява удължаване на гаранцията с 1 или 2 години в зависимост от желанието на клиента, освен стандартната тъговска гаранция. Това е допълнителна услуга, която се заплаща от клиентите на ДОЛФИ СЪРВИЗ ЕООД.

УСЛОВИЯ НА УДЪЛЖЕНАТА ПРОДУКТОВА ГАРАНЦИЯ:
  1. Продуктовата гаранция се дава само за хардуерни повреди и осигурява безплатен ремонт в срок от 25 дни. Ремонтът покрива пълната хардуерна или софтуерна функционалност и работоспособност на продукта и включва почистване, настройване на софтуер, подръжка или техническа помощ, освен ако не е предвидено друго в отделен договор за услуга. Гаранцията не покрива, части и консумативи като клавиатури, батерии и адаптери, тонер касети, мастилници и др.

  2. Гаранцията на LCD мониторите и екраните важи според стандарта ISO 9241307: 2008 за допустим брой дефектни пиксели и междинни пиксели за един милион пиксела. Според този стандарт гаранция се признава ако монитора има повече от 3 светещи или несветещи пиксела, или повече от 7 минипиксела по целия екран ( за 17” модели, за 19” съответно допустимото количество е по-голямо). За повече информация , се обърнете към търговския отдел на office@dservice.bg или тел.: +359 898 72 00 60

  3. Дефекти, възникнали по време на периода на удължената гаранция се коригират чрез ремонт на засегнатите компоненти или чрез заместването им. Ако такава поправка е невъзможна или ремонта продължи повече от 30 дни, продукта следва да се замени с идентичен продукт със сходни харектеристики и функции, най-малко равни на оригиналният продукт.

  4. Клиентът има право да поиска замяна на продукта и ако в интервал от шест месеца продукта премине два повторни ремонта.

  5. Продуктът получен като замяна, се ползва от покритието на удължена гаранция до изтичане на първоначалният срок, за който е закупена услугата;

  6. „Долфи Сървиз Еоод“ не носи отговорност, ако в случай на повреда на продукта се стигне до загуба на информация или данни, както и за всички вреди понесени от получателят поради такива загуби и единственото им задължение е да се ремонтира/замени дефектиралият компонент или продукт;

  7. По време на периода, обхванат от стандартната и удължена гаранция, превозът на продуктите, до и от оторизирания от Долфи Сървиз Еоод сервиз е безплатен.

  8. Цената за удължаване на гаранция се калкулира според стойността на продукта или 15% от цялата стойност на закупения продукт. Т.е ако закупеният от ваша страна продукт струва "1500 лв." то следователно удължаването на гаранцията за  1 година е 225 лв с вкл. ДДС.

Сервиз за лаптопи и компютри в град Варна. Продажба, профилактика и ремонт на компютри и лаптопи - Dolphi Service